Do ruky se mi dostal zajímavý materiál. Něco mezi EPP a molitanem - tvrdší molitanová pěna. Tento materiál jsem naposledy použil pro upevnění lyží pro slowflyera "Junior" na kolečka podvozku. Nyní mě napadlo - po zkušenostech s létáním s "Juniorem" - použít tento materiál na přední část trupu modelu. Nejvíce totiž při méně vydařených přistáních nebo kolizích trpěl právě předek trupu (mimo jiné např. střet s břevnem fotbalové branky), většinou se poškodily bočnice na které byla přilepena cuprextitová motorová přepážka. Pokud by se motor zasunul přímo do otvoru v "molitanu" nemusela by se (tvrdá) motorová přepážka použít a tím pádem by i poškození měla být minimální.
Tento způsob řešení předku trupu použiji u svého dalšího slowflyeru Juni2 (pokračování "Juniora").
Motor je třeba ale dostatečně chladit. Vyzkoušel jsem, že provozováním
motoru zasunutého do molitanu bez chlazení se motor při odběru cca 3A
zahřeje během dvou minut tak, že na něm nejde udržet ruku. Navíc se okolní
pěna začne natavovat. Chlazení jsem vyřešil jak je přibližně patrné z
obrázku. Kolem motoru je materiál vyřezán (ve tvaru prstence). Šikmé otvory
na obrázku nahoru a dolu slouží jen pro odvod vzduchu, přívod je ze stran
skrz obdélné otvory. Nasávací otvory jsou navíc vybaveny "lapači"
proudu vzduchu od vrtule.
Motor je do pěny upevněn za motorovou přepážku, která je tavným lepidlem
k pěně bodově přilepena.