Rekreační elektrolet na motor SPEED400 (s přímým náhonem).
Velice povedený elektrolet. S 8-článkem SAFT900 a přímým náhonem vrtule pěkně stoupavý. Na jedno nabití dokáže vystoupat 3 až 5 krát do výšky kolem 100m.
Profil řady Selig umožňuje létání i za silnějšího větru. Díky malé hmotnosti se dá dlouho létat při malé nebo i žádné termice. Ačkoli je konstrukce subtilní není problém zalétnout přemet.
Stavba modelu je cekem podrobně popsána v oscanované příloze, kterou si spolu s výkresem můžete stáhnout na stránce plánky. Tedy jen odlišnosti ...
Bočnice trupu jsou z balzy 2,5, nejsou nijak zpevněny (např. polepením překližkou nebo dýhou). Na motorovou přepážku z př.3 je zepředu ještě nalepena balza tl.3 (jen prstýnek), která vytváří přechod do kužele vrtule. V přepážce jsou vyvrtány a vypilovány větrací otvory. Serva 2xHS80 jsou umístěna v trupu pod zadní částí křídla, náhon ke kormidlům je z ocel. struny prům. 0,8. Před servy je v trupu vlepena přepážka z př.2, na horní část přepážky je epoxy přilepena překližková destička tl.3 s otvory (závit M4) pro šrouby křídla. Přepážku doporučuji do trupu zalaminovat (k bočnicím) protože jinak se neustále od bočnic odtrhává. Na mém modelu jsem sice udělal VOP odnímací, ale ještě jsem ji nikdy nesundal ... pro úsporu hmotnosti doporučuji VOP přilepit k trupu. Potah celeho modelu je nažehlovací folií ORACOVER. Trup je požehlen žlutou neprůhlednou na třikrát - 1. boky a spodek, 2. zadní horní část, 3. přední horní část. Křídlo je potaženo žlutou transparentní folií, která je podle mne lehčí a pevnější než neprůhledná. Při potahování křídla, VOP a SOP je třeba dát si pozor na velikou smrštivost folie - přílišným nahřátím se mohou díly zbortit. Baterie složená z 8mi článků SAFT900 se vkládá do prostoru za motorem od kterého je oddělena polystyrenovým hranolkem tl.20mm - tloušťka je taková aby zajistila baterii v poloze kdy je těžiště na hlavním nosníku křídla. Aby se baterie v trupu nepohybovala je volné místo mezi baterií a přijímačem (ten je umístěn před překližkovou přepážkou a před servy) vyplněno molitanem.